OPĆI UVJETI POSLOVANJA
- UVODNE ODREDBE I DEFINICIJE
- Mi. Zamjenice "Mi", " Nas"
i "Naše " pisane velikim slovom odnose se
na tvrtku Siterice.hr s.r.o., sa sjedištem Nové sady 988/2, Staré
Brno, 602 00 Brno, IČO: 19459483, upisanu kod Krajskog suda u Brnu pod oznakom spisa C 134639. Osobe koje s Nama tvore poslovnu grupu, kao što je tvrtka Hlídačky.cz Care
Services s.r.o. ili druge utjecajne osobe ili osobe pod utjecajem, osobe koje vrše kontrolu ili osobe pod
kontrolom, ili osobe koje djeluju sukladno s Nama ili s Nama tvore koncern, zovemo "Povezane osobe".
- Uvjeti. Molimo da pažljivo
pročitate ove opće uvjete poslovanja i načela zaštite osobnih podataka koji su dostupni na
adresi https://www.siterice.hr/top/privacy_policy (zajedno
u daljnjem tekstu kao "Uvjeti"), kao i druge
dokumente koji se ovdje spominju, kao što su web stranice koje opisuju funkcije, zahtjeve sustava ili
upute za korištenje.
- Zabrana agencija. Zabranjeno je
registrirati se i koristiti Platformu kao agencija koja se bavi pružanjem
usluga kakve se nude na Platformi (primjerice čuvanje djece/čišćenje/skrb o kućnim
ljubimcima/skrb o starijim osobama), posebice u svrhu nuđenja svojih usluga, traženja dadilje za svoje
klijente ili njenog unošenja u vlastite baze podataka. Ovi računi će
biti blokirani bez naknade.
- NAŠA PLATFORMA
- Platforma. Na adresi www.siterice.hr
upravljamo platformom na kojoj korisnici mogu ponuditi svoje usluge (kao što su čuvanje djece, skrb
o starijim osobama, čišćenje kućanstva ili čuvanje kućnih ljubimaca) kako bi ih
drugi korisnici mogli pretraživati, uspoređivati i rezervirati (u daljnjem tekstu
također "Platforma").
- Ugovorni odnosi. Kada rezervirate bilo koju
korisničku uslugu, sklapate ugovor o pružanju iste izravno s tim korisnikom (primjerice,
babysitterica, korisnik koji nudi čišćenje, čuvanje kućnih ljubimaca ili njegovatelj
starijih osoba). Isto vrijedi i u suprotnom slučaju kada uslugu pružate korisniku koji vas je
pronašao na Platformi. Mi nismo strana ugovora između vas i korisnika. Mi nismo ni poslodavac ni
agencija za zapošljavanje. Za točnu identifikaciju pravnog odnosa između korisnika i za
ispunjavanje svih obveza koje zakonski propisi vežu uz takav odnos odgovorni su isključivo korisnici
na koje se to odnosi. Mi nikako ne kontroliramo niti provjeravamo uredno ispunjavanje zakonskih obveza
korisnika.
- Priroda Naših usluga. Naše
usluge sastoje se u pružanju prostora za komunikaciju s drugim korisnicima. I kad rezervirate usluge
korisnika, Mi prosljeđujemo podatke o rezervaciji drugom korisniku. Međutim, ni Mi ni Naša
Platforma ne promoviramo bilo koje korisnike ni njihove usluge. Mi samo pružamo i odgovorni smo za
Platformu, a ne za samu uslugu koju možete rezervirati putem Platforme.
- Preporuke. Razine provjere navedene na
Platformi ne jamče pouzdanost ili vjerodostojnost babysitterice, a ni na koji način ne znače da
ne morate biti oprezni te da ne morate sami provjeriti identitet, integritet i reference babysitterice.
Preporučujemo da uvijek slijedite osnovna načela koja su objavljena na https://www.siterice.hr/prvo-cuvanje-djece-savjeti i
https://www.siterice.hr/centar-za-pomoc/intervju. Razine provjere daju informacije o tome kroz koji je proces
provjere prošla određena babysitterica i na koji smo način provjerili podatke koje ona o sebi
navodi u profilu. Koristimo ove metode provjere https://www.siterice.hr/centar-za-pomoc/stupnjevi-potvrde.
- Odgovornost. Isključivu odgovornost za
korisničke usluge snosi korisnik koji ih nudi. To znači da se eventualni nedostaci,
"reklamacije" i drugi zahtjevi koje vam mogu nastati u vezi s korisničkim uslugama, primjenjuju
se isključivo kod pojedinih korisnika koji te usluge pružaju. Vaša je
odgovornost provjeriti jesu li usluge koje pruža drugi korisnik odgovarajuće kvalitete te jesu li
korisnici prikladne i pouzdane osobe za pružanje usluga. Korisnički
profil može pomoći u povećanju vjerodostojnosti, ali nije iscrpan izvor zajamčenih
informacija o korisnicima. Ne snosimo odgovornost za nedostatke korisničkih
usluga, neplaćanja ili posljedice nezakonitih radnji korisnika.
- PRISTUP PLATFORMI
- Korisnički račun. Kako biste mogli
koristiti sve funkcije Platforme, morate biti punoljetni i otvoriti korisnički račun. Prilikom
kreiranja računa morate točno i istinito navesti sve tražene podatke jer ćemo se pouzdati u
njihovu točnost i istinitost. Ako će doći do njihove promjene, ažurirajte ih bez
suvišnog oklijevanja. Također nemojte zaboraviti čuvati u tajnosti podatke za pristup
korisničkom računu i zaštititi ih od zlouporabe od strane trećih osoba. Ako sumnjate da su
podaci za pristup Vašem korisničkom računu ukradeni ili zloupotrijebljeni, odmah poduzmite
mjere i podatke za pristup promijenite.
- Pridržavanje prava. Platforma i
sav sadržaj koji se prikazuje ili nalazi na Web stranici Platforme,
uključujući ali ne i ograničavajući se na objavljeni tekst, grafike, ilustracije,
fotografije, audiovizualna djela, zvuk, dokumente, podatke i informacije zaštićen je odredbama
Zakona o autorskom i srodnim pravima te drugim primjenjivim propisima. Ne dajemo vam
nikakvu licencu ni drugo pravo intelektualnog vlasništva na softver ili druga djela uključena u
Platformu. Sva prava na takav softver pripadaju sada i
ubuduće isključivo Nama. Dozvoljeno je korištenje platforme i
sadržaja platforme isključivo za osobne potrebe, uz poštivanje prava intelektualnog
vlasništva, sukladno primjenjivim propisima i ovim Uvjetima. Korištenje aplikacija ili bilo kojeg drugog softvera treće strane (npr. GoPay) regulirano
je licencnim ugovorom, odnosno odredbama i uvjetima te treće strane. Ne stječete nikakva prava ni
licence, osim onih koja su izričito navedena u ovom stavku.
- Dostupnost. Dostupnost i ispravno
funkcioniranje Platforme ovisi o nekoliko čimbenika od kojih na neke ne možemo utjecati. Stoga
Platforma može biti nedostupna i pristup njenom korištenju može biti otežan, a da se
to ne smatra nedostatkom ili drugom neispravnom izvedbom s Naše strane. Nismo odgovorni za prekid rada
Platforme, njezinu smanjenu dostupnost ni za gubitak ili oštećenje vaših podataka.
- Promjene. Zadržavamo pravo na izmjene
Platforme, digitalnog sadržaja i usluga digitalnog sadržaja koje smatramo potrebnima ili korisnima za
povećanje kvalitete, učinkovitosti ili za usklađivanje s pozitivnim pravnim propisima.
- Uskraćivanje pristupa. Osim
slučajeva opisanih u ovim uvjetima, možemo vaš pristup Platformi ukinuti ili obustaviti bez
daljnje odgovornosti ako:
- dobijemo nalog od suda ili tijela javne uprave koji Nam
nalaže da to učinimo,
- kršite ove uvjete, koristite Platformu u svrhu koju Mi
ne dopuštamo ili sudjelujete u prijevarnim ili nezakonitim aktivnostima,
- ne platite dogovorenu cijenu. Zadržavamo pravo odmah i bez
prethodne obavijesti obustaviti pristup Platformi i/ili Digitalnoj usluzi u slučaju da primimo obavijest o
chargebacku, odnosno storniranju uplate (kao što je definirano dalje). Kontaktiranje vaše banke
ili izdavatelja kreditne/debitne kartice i odbijanje, otkazivanje ili osporavanje povrata bilo kojeg iznosa
dospjelog u vezi s vašom upotrebom Platforme i/ili digitalne usluge ("Chargeback") smatrat
će se kršenjem vaših obveza plaćanja. Također zadržavamo pravo osporavanja
bilo kojeg primljenog povrata uplate (Chargebacka). Možemo poduzeti odgovarajuće korake za
ograničavanje vašeg budućeg pristupa Platformi ako smatramo da ste zatražili povrat uplate
u lošoj namjeri.
- KORISNIČKI SADRŽAJ
- Korisnički sadržaj. Na Platformu
možete postavljati ponude i potraživanja usluga, fotografije, tekstove i druge informacije koje
predstavljaju Vaš korisnički sadržaj. Vi ste odgovorni za korisnički sadržaj.
Učitavanjem korisničkog sadržaja na Platformu izjavljujete da ste za to ovlašteni, da nam
možete dodijeliti licence prema sljedećim stavcima te da učitavanje, objava ili kasnija upotreba
sadržaja neće kršiti prava trećih strana ili zakonske propise.
- Naša uloga. Korisničkim
sadržajima pristupamo pasivno i neutralno. To znači da ga općenito ne nadziremo niti aktivno
tražimo činjenice ili okolnosti koje bi upućivale na njegovu nezakonitost. Na vlastitu
inicijativu možemo provoditi dobrovoljne istrage ili poduzeti druge mjere kako
bismo otkrili, identificirali, uklonili ili onemogućili pristup nezakonitom sadržaju. Također
možemo poduzeti potrebne mjere kako bismo osigurali poštivanje pravnih propisa ili naloga upravnih
tijela. Međutim, ne odgovaramo za nezakonitost, točnost ni istinitost
korisničkog sadržaja.
- Načela za sadržaj. Ne smijete
postavljati na Platformu ili preko nje na drugi način distribuirati sadržaj koji je nezakonit,
krši prava trećih strana ili krši Uvjete. Naročito ne smijete:
- distribuirati sadržaj koji bi se mogao smatrati
neželjenim, neprikladnim ili smetajućim oglašavanjem, posebice nećete nuditi proizvode ili
usluge koji nisu povezani sa svrhom Platforme,
- distribuirati sadržaj koji krši prava intelektualnog
vlasništva, prava osobnosti, ne poštuje dostojanstvo ili stvara osjećaj opasnosti
(primjerice, izražavanje koje nekoga ugrožava, zastrašuje, isključuje ili
ušutkava), ili
- u oglasu objaviti svoju točnu adresu stanovanja, datum
rođenja ili druge osobne podatke, osim podataka za kontakt kao što su broj telefona i e-mail adresa,
koje možete navesti isključivo na mjestu koje je za to predviđeno.
- Obavijest. Primamo sve obavijesti koje
sadrže informacije o pojavi sadržaja unutar Platforme za koji smatrate da
je nezakonit. Možete nam poslati obavijest putem e-pošte info@siterice.hr.
Obavijest mora sadržavati najmanje sljedeće podatke:
- dovoljno potkrijepljeno obrazloženje razloga zbog kojih tvrdite
da je predmetni sadržaj nezakonit;
- jednoznačan podatak o točnoj elektroničkoj lokaciji
sadržaja, na primjer točan URL, a u slučaju potrebe dodatne informacije za prepoznavanje
nezakonitog sadržaja ovisno o njegovoj vrsti
- ime ili naslov prijavitelja i njegovu adresu e-pošte, to se ne
primjenjuje ako prijavljujete sadržaj za koji smatrate da predstavlja kazneno djelo prema člancima 3.
do 7. Direktive 2011/93/EU, odnosno prema člancima 158. do 166. Kaznenog zakona (Narodne novine
broj: 125/2011, 144/2012, 56/2015, 61/2015, 101/2017, 118/2018, 126/2019, 84/2021, 114/2022)
- izjava kojom se potvrđuje da osoba ili osoba koja šalje
obavijest u dobroj vjeri smatra da su podaci i izjave sadržane u obavijesti točni i potpuni.
- Mehanizam prijavljivanja i donošenje mjera. Ako obavijest sadrži elektroničke podatke za kontakt osobe koja šalje prijavu,
poslat ćemo joj bez odgode potvrdu o primitka prijave. Također ćemo je bez oklijevanje
obavijestiti o Našoj odluci u vezi s informacijama na koje se obavijest odnosi i pružiti joj
informacije o dostupnim pravnim mogućnostima u vezi s ovom odlukom. Ako saznamo za nezakonitu aktivnost,
nezakoniti sadržaj ili sadržaj koji nije u skladu s Uvjetima, možemo poduzeti radnje da ih
uklonimo ili onemogućimo pristup takvom sadržaju. Eventualno možemo korisniku nametnuti
ograničenja koja se sastoje u dodjeljivanju nižeg ranga u pretraživanju sadržaja, obustavi,
ukidanju ili drugom ograničavanju novčanih plaćanja, obustavi ili ukidanju usluge takvom
korisniku ili obustavi ili ukidanju korisničkog računa. U takvom ćemo slučaju svim pogođenim korisnicima dati jasno i konkretno obrazloženje za takvo
ograničenje. Međutim, ako ocijenimo da je sadržaj u skladu s pravnim
propisima i Uvjetima, možemo odlučiti da ne nećemo poduzeti radnje protiv sadržaja.
- Licenca. Korisnički sadržaj
može biti zaštićen autorskim pravom ili drugim pravima intelektualnog vlasništva. Ova
prava ostaju vama, a Mi vam ih ni na koji način nećemo oduzeti. Učitavanjem korisničkog
sadržaja na Platformu, Nama i Povezanim osobama dajete besplatnu, neisključivu, teritorijalno i
kvantitativno neograničenu licencu za korištenje, i to za vrijeme trajanja vlasničkih prava.
Korisnički sadržaj možemo koristiti u Našim marketinškim, promotivnim i drugim
materijalima, naročito ga dijeliti na društvenim mrežama.
- TRANSPARENTNOST
- Sustavi za preporučivanje. Glavni
parametri koji se koriste u Našim sustavima za preporučivanje i eventualne mogućnosti promjena
ili utjecaja na te parametre, opisani su ovdje.
- Ograničenja usluga. Ako odlučimo
ograničiti ili obustaviti pružanje usluga poduzetničkom korisniku, dostavit ćemo tom
korisniku obrazloženje takve odluke najkasnije kada ograničenje ili obustava stupi na snagu. U
slučaju prestanka pružanja svih usluga ovo ćemo obrazloženje poduzetničkom korisniku
dostaviti najmanje 30 dana prije stupanja na snagu takve odluke. Ovo se ne primjenjuje ako podliježemo
zakonskoj ili regulatornoj obvezi koja od Nas zahtijeva da prekinemo pružanje usluga na način koji Nam
ne dopušta poštivanje takvog roka obavještavanja, ako to činimo iz hitnih pravnih
razloga ili ako možemo dokazati da je predmetni poduzetnik više puta prekršio Uvjete.
- Diferencirano postupanje. Mi, Povezane osobe
i poduzetnički korisnici koje kontroliramo, možemo imati pristup osobnim
ili drugim podacima koje poduzetnički korisnici ili potrošači pružaju u svrhu
korištenja Platforme. Njihove usluge mogu imati preferirano rangiranje u sustavu preporuka ili druge postavke koje primjenjujemo, a koje utječu na
pristup potrošača uslugama koje putem Platforme nude drugi poduzetnički korisnici. Ove osobe
mogu koristiti Naše premium usluge uz povlaštene cjenovne uvjete ili besplatno.
- Promjene odredbi i uvjeta. Poduzetničke
korisnike ćemo obavijestiti o svim predloženim promjenama Uvjeta na trajnom mediju najmanje 15 dana
unaprijed. To se ne primjenjuje ako moramo promijeniti Uvjete na temelju zakonske ili regulatorne obveze na
način koji nam ne dopušta ispunjavanje roka obavijesti ili ako to činimo iznimno kako bismo
odgovorili na neočekivanu i neposrednu opasnost povezanu sa zaštitom mrežnih posredničkih
usluga, potrošača ili poduzetničkih korisnika od prijevare, zlonamjernog softvera,
neželjene pošte, povrede osiguranja podataka ili drugih kibernetskih rizika. Dotični poduzetnik
može raskinuti ugovor pisanom obavijesti upućenom na adresu info@siterice.hr prije datuma stupanja
promjene na snagu. Raskid stupa na snagu u roku od 15 dana od primitka obavijesti.
- Raskid ugovornog odnosa. Poduzetnički
korisnici mogu raskinuti ugovorni odnos s Nama u bilo kojem trenutku tijekom njegovog trajanja, sukladno
prethodnom stavku.
- UVJETI KORIŠTENJA
- Ograničenja uporabe. Zabranjeno vam je
korištenje Platforme na način ili u mjeri u kojoj vam to Uvjeti izričito ne dopuštaju.
Naročito ne smijete:
- napraviti lažne rezervacije (tj. rezervacije u tuđe ime
ili rezervacije za koje ne namjeravate koristiti rezervirane usluge),
- biti neaktivan - brišemo takve korisničke račune.
Stavljamo naglasak na to da Naši korisnici moraju odgovarati na poruke, izvršiti provjeru,
redovito ažurirati svoj profil i održavati ga u dobroj kvaliteti,
- obavljati prekomjernu količinu pretraživanja ili bilo koju
drugu aktivnost koja povećava opterećenje Platforme, može je oštetiti, blokirati ili
poremetiti (npr. skriptiranjem),
- koristiti usluge ili softver za pronalaženje cijena ili drugih
informacija, pratiti, kopirati, skrapirati/crawlirati, skidati, reproducirati ili na drugi način koristiti
bilo koji dio Platforme (uključujući baze podataka sadržane na njoj) ili informacije dobivene iz
nje koristiti u komercijalne svrhe, kako bi se takvi podaci umetnuli u bilo koju drugu bazu podataka,
- zaobilaziti ili kršiti sigurnosne mjere Platforme ili
koristiti Platformu na drugi način umjesto kao ovlašteni korisnik uz korištenje svojih
vlastitih podataka za pristup,
- izvršiti napad na Platformu, naročito unositi u nju
zlonamjerni softver (računalni virusi, trojanski konji, ransomware, itd.) ili drugi štetni kod
(softver ili druge tehnologije, čija je svrha ili učinak omogućiti neovlašteni pristup
računalu, softveru ili mreži ili ga ometati ili na drugi način oštetiti ili
spriječiti drugog korisnika da pristupi ili koristi Platformu), promijeniti, blokirati ili zaobići
bilo koji proces ugrađen u Platformu,
- objavljivati bilo koje lažne informacije o Platformi,
kao i istinite informacije koje su zbog okolnosti objave obmanjujuće,
- prouzročiti bilo kakvu drugu neugodnost ili štetu
korisnicima ili se prema njima ponašati na neprikladan način,
- koristiti Platformu u svrhu analize konkurentnosti usluga, razvoja,
pružanja ili korištenja konkurentske usluge ili proizvoda ili u bilo koju drugu svrhu koja je
konkurentna Nama ili Povezanim osobama;
- na drugi način koristiti Platformu na način ili u svrhu
koja krši prava intelektualnog vlasništva, prava trećih strana ili pravne propise.
- Vaša odgovornost. Vi ste
isključivo odgovorni za:
- točnost podataka koje primamo od vas putem Platforme.
Naročito ste odgovorni za to da ste ovlašteni prenijeti svoje podatke Nama te da njihovo
korištenje i obrada od Naše ne dovede do povrede prava trećih osoba, posebice prava
intelektualnog vlasništva ili prava na zaštitu privatnosti ili obveza utvrđenih pravnim
propisima. O takvom prijenosu podataka Nama kao izvršitelju obrade dužni ste obavijestiti osobe
čije nam osobne i druge podatke prenosite, eventualno pribaviti njihovu suglasnost za takav prijenos
osobnih podataka, ako je potrebno,
- vaše podatke za pristup, posebno za njihovo korištenje
i zaštitu od neovlaštenog korištenja,
- vaše sustave, posebno računala, softver i mrežu,
bez obzira upravljate li njima vi ili putem usluga trećih strana, te za ispunjavanje zahtjeva navedenih u
dokumentaciji Platforme;
- sav pristup i korištenje Platforme putem vaših sustava
ili pristupnih podataka, uključujući sve rezultate dobivene takvim pristupom ili korištenjem te
sve zaključke, odluke i radnje temeljene na njima.
- NAŠE DIGITALNE USLUGE
- Digitalne usluge. Na Platformi možete
kupiti digitalne usluge. Oni se mogu sastojati, na primjer, od pretplate povezane s dostupnošću
proširenih funkcija Platforme, povlašćivanjem oglasa, kupnjom tečajeva ili poklon
bonova. Informacije o točnom opsegu digitalnih usluga dostupne su izravno na Platformi. Međutim, takve
informacije su samo informativne prirode, a ne znače da njihovim navođenjem dajemo ponudu na njihovo
pružanje, već samo predstavljaju poziv da se učini ponuda /
narudžba pod objavljenim uvjetima .
- Narudžba Ako je ova opcija dostupna
na Platformi, digitalne usluge možete naručiti ispunjavanjem i slanjem odgovarajućeg obrasca na
Platformi. Tijekom izrade prijedloga narudžbe možete mijenjati i provjeravati podatke dok nije
narudžba kreirana. Nakon što izvršite provjeru pritiskom na odgovarajuću tipku, kreirat
ćete narudžbu i svi popunjeni podaci bit će poslani izravno Nama. Vašu narudžbu,
nakon što nam je isporučite, potvrdit ćemo porukom poslanom na vašu e-mail adresu
što je prije moguće . Potvrda će sadržavati sažetak narudžbe i ove Uvjete.
Potvrdom narudžbe s Naše strane sklapa se ugovor o pružanju digitalne usluge između Nas i
Vas. Uvjeti u verziji koja je na snazi na dan narudžbe čine sastavni dio ovog ugovora.
Opciju naručivanja digitalnih usluga možemo isključiti u bilo kojem trenutku i na taj način
prestati nuditi digitalne usluge, ali ne morate brinuti, u tom slučaju nećemo otkazati vašu
već kupljenu pretplatu, ona će isteći prema važećim uvjetima.
- Narudžba obvezujuća za plaćanje. Naručivanje digitalnih usluga obvezuje vas na plaćanje cijene. To znači da
naručivanjem digitalnih usluga pristajete na to da ćete platiti cijenu digitalnih usluga.
Prihvaćamo plaćanja za digitalne usluge putem pristupnika za plaćanje ili bankovnim transferom.
Napominjemo da plaćanje putem pristupnika za plaćanje podliježe posebnim uvjetima i odredbama
njegovog pružatelja usluga.
- Cijena. Digitalne usluge učinit
ćemo vam dostupnima nakon plaćanja cijene, aktualni cjenik digitalnih usluga možete pronaći
izravno na Platformi. Međutim, individualno se možemo dogovoriti da ćemo Vam digitalne usluge
pružiti besplatno, po nižim cijenama ili na temelju vouchera. Cijene su navedene s uključenim
PDV-om koji vam naplaćujemo sukladno zakonskim propisima, a vi ga se obvezujete patiti. Račune
ćemo Vam slati elektroničkim putem na Vašu e-mail adresu. Cijene možemo uvijek mijenjati.
Nove cijene bit će navedene izravno na Platformi i primjenjivat će se odmah, ali nove cijene pretplate
će se primjenjivati najranije za sljedeće razdoblje pretplate.
- Pokretanje pretplate i pravo na jednostrani raskid
ugovora.
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja
razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o
jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, ili
elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, ili adresu
elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid
ugovora. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana sklapanja ugovora.
Ako jednostrano raskinete ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji
smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od
14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali
drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili. Povrat novca bit će
izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi
način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom
slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu
ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti
robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja
i funkcionalnosti robe.
Primatelj:
|
Siterice.hr s.r.o., sa sjedištem Nové sady 988/2,
Staré Brno, 602 00 Brno, IČO: 19459483, upisana kod Krajskog suda u Brnu pod oznakom spisa C
134639.
|
Primjerak obrasca o jednostranom raskidu
|
Datum sklapanja ugovora:
|
|
Ime i prezime potrošača:
|
|
Adresa:
|
|
E-mail adresa:
|
|
Ja ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće
robe/za pružanje sljedeće usluge_____________________________________________________________,
naručene/primljene dana ______________________.
|
Datum:
|
|
Potpis:
|
|
Međutim, plaćanjem cijene za pružanje digitalnih usluga dajete
izričiti prethodni pristanak da Vam digitalne usluge učinimo dostupnima (odnosno da ispunimo ugovor)
još prije isteka roka za odustajanje od ugovora za pružanje digitalnih usluga, odmah nakon potvrde
Vaše narudžbe. U tom slučaju potrošač ne možete koristi (gubi) pravo na
jednostrani raskid ugovora. Narudžbu ćemo potvrditi slanjem e-maila na Vašu adresu,
obično u trenutku uplate cijene. Digitalne usluge ćemo vam pružati tijekom razdoblja pretplate,
koje čini, ako se drugačije ne dogovorimo, 1 mjesec od početka njihova pružanja.
- Kašnjenje u stavljanju na raspolaganje. Ako kasnimo u stavljanju digitalne usluge na raspolaganje, možete se raskinuti ugovor ako ne
ispunimo svoju obvezu bez nepotrebnog odgađanja nakon što to od Nas zatražite ili u dodatnom
dogovorenom roku, odnosno bez dodatnog roka, ako je iz Naše izjave ili okolnosti jasno da nećemo
pružati digitalne usluge niti u naknadnom roku, ili ako je ispunjenje u roku bitan sastojak ugovora.
- Automatsko obnavljanje. Slažete se da
će vam pružatelj sustava za plaćanje usteže iznos pretplate za odgovarajuće razdoblje
putem vašeg registriranog načina plaćanja, uvijek prvog dana svakog razdoblja pretplate. Ako je
registriran način plaćanja nevažeći zbog isteka valjanosti platne kartice ili bilo kojeg
drugog sličnog razloga, a pružatelj sustava plaćanja ne može oduzeti iznos za sljedeće
razdoblje pretplate, nećete moći pristupiti digitalnim uslugama dok ne ažurirate način
plaćanja kako bi se plaćanje moglo izvršiti. Obavijestit ćemo vas u takvom slučaju,
ako to bude moguće. Ako ne ažurirate način plaćanja u roku od 5 dana od neuspjelog
plaćanja, možemo otkazati vašu pretplatu. Svoju pretplatu možete otkazati u
odgovarajućem dijelu Platforme bilo kada prije kraja tekućeg razdoblja pretplate, u takvom će
slučaju biti ukinuta zadnjeg dana razdoblja pretplate.
- Nekorištenje usluge. Obveza
plaćanja cijene nije vezana uz stvarno korištenje usluge s vaše strane. Ako ne koristite
uslugu, ta činjenica ne utječe na Naše pravo da naplatimo cijenu u cijelosti. To se posebno
odnosi na kredite čija je valjanost ograničena na trajanje razdoblja pretplate. Nismo dužni
korisniku vratiti preostale kredite (na to ne utječe činjenica da je pretplata istekla, a korisnik
nije u potpunosti potrošio kredit), neiskorišteni kredit na računu korisnika time
istječe bez naknade.
- Plaćanje usluga korisnika.
Plaćanje usluga korisnika može se odvijati prema dogovoru između korisnika. U tom slučaju se
ne uključujemo u transakciju. Međutim, nudimo također mogućnost plaćanja putem
pristupnika za plaćanje koji prometuje tvrtka GOPAY s.r.o., IČO: 260 46 768 Možete platiti
također kreditima na Vašem računu, u takvom se će slučaju stanje kredita umanjiti za
cijenu rezerviranih usluga. Ili možete platiti kombinacijom obiju opcija. Upute za plaćanje bit
će prikazane na Platformi odmah nakon podnošenja rezervacije. Uplatu ćemo proslijediti
korisniku u roku od 5 radnih dana od njezina primitka.
- Bonus program. Ukoliko ste
zainteresirani, možete se pridružiti bonus programu i dobiti bonus u obliku kredita za
korištenje usluga korisnika. Uvjeti takvog programa dostupni su na https://www.siterice.hr/korisnik/pozovi-prijatelje.
- REKLAMACIJA DIGITALNIH USLUGA
- Potrošač. Odredbe
ovog članka primjenjuju se u slučaju da se digitalni sadržaj ili usluge digitalnog sadržaja
pružaju korisniku koji je potrošač, na temelju ugovora o plaćanju
usluga ili ugovora prema odredbi članka 43. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine
broj: 19/2022, 59/2023 dalje u tekstu: „ZZP“)
Odredbe ovog članka se ne primjenjuju kada se ugovor kojim se digitalni
sadržaj ili usluge digitalnog sadržaja pružaju korisniku sklapa s drugom stranom koja je trgovac
i u slučajevima propisanim odredbom članka 44. ZZP-a,.
- Ugovorena svojstva usluge. Snosimo
odgovornost za to da digitalna usluga nema nedostataka, odnosno za usklađenost
digitalnog sadržaja i digitalnih usluga s ugovorom. To znači da digitalna
usluga :
- odgovara ugovorenom opisu i opsegu te kvaliteti, funkcionalnosti,
kompatibilnosti, interoperabilnosti i drugim ugovorenim karakteristikama,
- je prikladna za svrhu za koju je tražite i s kojom smo se
složili, i
- isporučuje se s dogovorenim pripadnostima, uputama za uporabu i
korisničkom podrškom.
- Ostala svojstva. Nadalje, odgovorni smo
za to da digitalna usluga, uz ugovorena svojstva:
- je prikladna za svrhu za koju se usluga ove vrste obično
koristi, također s obzirom na prava trećih strana, zakonske propise, tehničke standarde ili
kodekse ponašanja određene struke, ako ne postoje tehnički standardi,
- opsegom, kvalitetom i drugim parametrima izvedbe,
uključujući funkcionalnost, kompatibilnost, pristupačnost, kontinuitet i sigurnost, odgovara
uobičajenim karakteristikama usluge iste vrste koje korisnik može razumno očekivati, također
s obzirom na javne izjave koje smo dali Mi ili druga osoba u istom ugovornom lancu, posebno putem
oglašavanja ili označavanja, osim ako toga nismo bili svjesni ili da je u trenutku sklapanja ugovora
uređeno na barem usporediv način kao što je učinjeno, ili da to na odluku o sklapanju
ugovoru nije moglo utjecati.
- isporučuje se s pripadnostima i uputama za uporabu koje korisnik
može razumno očekivati, i
- odgovara probnoj verziji ili pregledniku koji smo stavili na
raspolaganje prije sklapanja ugovora.
Ovaj se stavak ne primjenjuje ako smo vas prije sklapanja ugovora izričito
obavijestili da je neka značajka digitalne usluge drugačija, a vi ste na to izričito pristali
prilikom sklapanja ugovora.
- Reklamacije. Ako digitalna usluga ima nedostatak, tj. ako jedan od
uvjeta prema stavku 8.2 ili 8.3 nije ispunjen, možete Nas obavijestiti o takvom nedostatku i ostvariti
prava iz neispravne izvedbe (tj. reklamirati digitalnu uslugu). Možete ukazati na nedostatak koji se
manifestira u digitalnoj usluzi ili se pojavi tijekom trajanja obveze ili u slučaju jednokratne uplate
unutar 2 godine od stavljanja na raspolaganje. Reklamaciju možete podnijeti slanjem e-maila ili pisma na
Našu adresu. Također možete za reklamaciju upotrijebiti dalje naveden obrazac. Riješit
ćemo zahtjev za reklamaciju u skladu s pravom koje ste ostvarili zbog neispravne izvedbe.
Primjer obrasca za reklamaciju:
Primatelj:
|
Siterice.hr s.r.o., sa sjedištem Nové sady 988/2,
Staré Brno, 602 00 Brno, IČO: 19459483, upisana kod Krajskog suda u Brnu pod oznakom spisa C
134639.
|
Podnošenje reklamacije
|
Datum sklapanja ugovora:
|
|
Ime i prezime:
|
|
Adresa:
|
|
E-mail adresa:
|
|
Digitalna usluga koja se reklamira:
|
|
Opis nedostataka digitalne usluge:
|
|
Predloženi način obrade reklamacije, odnosno navođenje broja
žiro računa za ostvarivanje popusta
|
|
Datum:
|
|
Potpis:
|
|
- Dokaz o nedostatku. U slučaju materijalnog nedostatka na robi na odnose potrošača i trgovca primjenjuju
se odredbe propisa kojim se uređuju obveznopravni odnosi o odgovornosti za materijalne nedostatke
stvari. Ako se nedostatak pojavi tijekom trajanja ugovora, na Nama je
da dokažemo da je digitalna usluga pružena bez nedostataka, odnosno da je nedostatak eventualno
uzrokovan vašim neodgovarajućim hardverom ili softverom ili mrežnom vezom potrebnom za njihovo
pravilno funkcioniranje ("digitalno sredina"), iako ste bili obaviješteni o takvoj potrebi..
Materijalni nedostatak na robi i neusklađenost digitalnog
sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za
to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.
Prava iz neispravne izvedbe. Ako digitalna usluga ima
nedostatak, možete zatražiti njegovo uklanjanje, osim ako je to nemoguće ili nerazmjerno skupo.
Nedostatak ćemo ukloniti u razumnom roku nakon reklamacije kako vam ne bi stvarali značajnije
poteškoće., Ako ne uklonimo nedostatak, ili to odbijemo učiniti ili ne
uklonimo nedostatak u skladu s člankom 410.a stavcima 2. i 3. Zakona o obveznim odnosima (Narodne novine
broj: 35/05 i dr.), ako nedostatak postoji unatoč pokušaju da ga uklonimo, odnosno ako izjavimo
da nećemo ukloniti nedostatak , možete zatražiti odgovarajuće
sniženje cijene ili raskinuti ugovor. Odgovarajuće sniženje cijene odredit
će se kao razlika između vrijednosti ispravne digitalne usluge i vrijednosti neispravne digitalne usluge
koja vam je pružena u vrijeme sklapanja ugovora. Ako digitalnu uslugu treba pružati određeno
vrijeme, uzima se u obzir razdoblje u kojem je pružana neispravno. Novčane iznose koje vam moramo izdati
zbog neispravnog izvršenja usluge vratit ćemo vam o svom trošku bez nepotrebnog odgađanja,
a najkasnije u roku od 14 dana od dana ostvarivanja prava iz neispravnog izvršenja usluge, na način na
koji je izvršena uplata usluge, osim ako biste izričito pristali na drugi način koji vam ne
uzrokuje dodatne troškove. Ne možete raskinuti ugovor ako je nedostatak digitalne usluge
neznatan . Smatra se da nedostatak nije neznatan , odnosno teret dokaza da je nedostatak
neznatan je na nama. Ako raskinute ugovor, možemo vas spriječiti u daljnjem
korištenju digitalne usluge, naročito tako što ćemo je učiniti nedostupnom, a vi
ćete se suzdržati od korištenja digitalne usluge, uključujući njezino pružanje
trećoj osobi.
- Potvrda i rješavanje reklamacije.
Izdat ćemo vam pisanu potvrdu o reklamaciji u kojoj ćemo navesti datum podnošenja reklamacije,
sadržaj reklamacije, koji način rješavanja reklamacije zahtijevate, koji su vaši kontakt
podaci, a na njoj ćemo vam dati i informacije o rješavanju reklamacije. Ako je reklamacija
opravdana, imate pravo na naknadu korisno potrošenih troškova. Te troškove morate dokazati.
Na prigovor / reklamaciju ćemo vam odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora , te
ćemo vam izdat potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije, eventualno ćemo pismeno
obrazložiti odbijanje reklamacije.
- Ažuriranje.
Obvezujemo se obavijestiti potrošača o
ažuriranjima, uključujući sigurnosna ažuriranja koja su potrebna da stvar s digitalnim
elementima gdje je predviđena jednokratna ili kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne
usluge ostane bez nedostatka, te potrošačima osigurati ažuriranja tijekom razdoblja u trajanju
sukladno odredbi članka 401.a ZZP-a.
Ako potrošač u razumnom roku ne instalira ažuriranja koja smo mu
isporučili nismo odgovorni za nedostatak koji proizlazi isključivo iz propuštanja instalacije
ažuriranja, ukoliko smo obavijestili potrošača o raspoloživosti ažuriranja i
posljedicama propuštanja da ga instalira te ako propuštanje instalacije ili nepravilna instalacija
ažuriranja od strane potrošača nisu posljedica nedostataka u uputama za instalaciju koje su
dostavljene potrošaču.
- Promjene. Ako se ne radi o promjeni koja je
potrebna za očuvanje digitalnog sadržaja bez nedostataka, obavijestit ćemo vas o promjeni
digitalne usluge e-poštom poslanom na vašu adresu. Ako takva promjena značajno
narušava vaš pristup ili korištenje digitalne usluge, obavijestit ćemo vas u razumnom
roku prije nego što se promjena izvrši o njezinoj prirodi, vremenu promjene i pravu na raskid
ugovora u roku od 30 dana od dana kada ste obaviješteni o promjeni ili od trenutka kada je došlo
do promjene, ovisno o tome što je kasnije nastalo. Ovo se ne primjenjuje ako vam omogućimo da
odbijete promjenu i zadržite digitalnu uslugu u izvornom obliku bez dodatnih troškova, a da to ne
ugrozi pružanje usluge bez nedostataka.
- RJEŠAVANJE SPOROVA S POTROŠAČIMA
- Mjerodavno pravo i sudovi. Ugovor i svi
pravni odnosi koji iz njega proizlaze ili su s njim povezani, regulirani su isključivo pravnim poretkom
Republike Hrvatske. O sporovima proizašlim iz ugovora odlučivat će isključivo mjesno
nadležni sudovi Republike Hrvatske..
- Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova: U
slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja
potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem
prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koja djeluju u
Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj
Komori i dr.)
Temeljom Uredbe Europske unije o online rješavanju
potrošačkih sporova sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme
za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformu mogu koristiti i potrošači i
trgovci. Platformi za rješavanje
potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem ove poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
To znači da za problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan
proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku, a
prigovor je moguće podnijeti na jedan od službenih jezika u Europskoj uniji.
- UREDBE KOJE ZAHTIJEVA OPERATERA TRGOVINE
- Platforma se može koristiti putem aplikacije koja se može
preuzeti iz online trgovine Google Play kojom upravlja tvrtka Google LLC i nadalje iz online trgovine AppStore
kojom upravlja tvrtka Apple Inc (zajedničkim nazivom "Operateri
trgovine"). Međutim, Uvjeti se primjenjuju samo na odnos između vas kao
korisnika i Nas kao operatera Platforme. Naprotiv, ne odnose se na odnose s Operaterima trgovine. Mi smo
isključivo odgovorni za aplikaciju, Operateri trgovine nisu odgovorni za aplikaciju ni korisnički
sadržaj. U slučaju sukoba između odredbi Uvjeta i odredbi uvjeta poslovanja Operatera trgovine
(primjerice, Apple Media Services Terms and Conditions) koji se ne mogu mijenjati, primjenjivat će se
odredbe uvjeta poslovanja Operatera trgovine.
- Ako preuzmete aplikaciju iz AppStore-a, možete je koristiti samo na
Apple uređajima koje posjedujete ili kontrolirate. Pritom se morate pridržavati pravila navedenih u
Apple Media Services Terms and Conditions.
- Ako pristanemo pružiti bilo kakvu podršku i održavanje
za aplikaciju, to ćemo vam pružiti samo Mi. Suglasni ste da Operateri trgovine nemaju obvezu
pružanja bilo kakve usluge podrške i održavanja u vezi s aplikacijom. U onoj mjeri u kojoj
nismo isključili jamstvo, bilo da proizlazi iz zakona ili iz Uvjeta, samo Mi vam pružamo jamstvo. Ako
je bilo koje jamstvo prekršeno, možete se obratiti Operateru trgovine, koji vam može vratiti
cijenu za preuzimanje aplikacije (ako ste je preuzeli uz naknadu). Međutim, Operateri trgovine nemaju
obvezu podmiriti bilo koje vaše garancijske zahtjeve ili bilo koje druge zahtjeve, odgovornosti,
štete, troškove ili druge izdatke povezane s kršenjem garancije, a sve je to
isključivo Mi odgovorni. Samo Mi, a ne Operateri trgovine, odgovorni smo za namirenje vaših
potraživanja u vezi s Aplikacijom i/ili njezinom upotrebom, posebno koja proizlaze iz odgovornosti za
nedostatke proizvoda, štete uzrokovane nedostacima ili nepoštivanjem zakonskih propisa, bilo da se
odnose na osobne podatke, prava potrošača ili druga slična područja, uključujući
pravni okvir HealthKit i HomeKit.
- U slučaju da treća strana će tvrditi da Aplikacija ili
vaša upotreba Aplikacije krši njena prava intelektualnog vlasništva, Vi i Mi ćemo biti
isključivo odgovorni za istragu, obranu i rješavanje takvog zahtjeva. Vi ćete Nam na Naš
poziv nadoknaditi štetu i troškove nastale kao rezultat takvog postupka.
- Izjavljujete da se ne nalazite u zemlji koja je pod embargom vlade SAD-a
ili koju je vlada SAD-a označila kao zemlju koja "podržava terorizam"; niti da ste navedeni
na popisu "zabranjenih ili ograničenih stranaka" koji vodi vlada SAD-a.
- Pri korištenju aplikacije morate se pridržavati relevantnih
uvjeta trećih strana (na primjer, pružatelja internetskih usluga). Operateri trgovine i njihove
podružnice ovlaštene su osobe prema Uvjetima kao treće strane te imaju pravo utjerivati Uvjete
u odnosu na vas.
- ZAVRŠNE ODREDBE
- Nevaljanost, neučinkovitost, prividnost ili neprovedivost bilo
kojeg dijela Uvjeta ne utječe na njihove preostale dijelove. obvezujemo se zamijeniti bilo koji nevaljani,
neučinkoviti, prividni ili neprovedivi dio Uvjeta valjanim, učinkovitim, očiglednim i provedivim
dijelom s istim poslovnim i pravnim značenjem u roku od 14 dana od primitka zahtjeva od druge
strane.
- Komunicirati ćemo uglavnom elektroničkim putem preko e-mailova
kontakt osoba. Ukoliko neka poruka ili radnja zahtijeva pisani oblik, dovoljan je e-mail s jednostavnim
elektroničkim potpisom.
- Nitko od Nas ne smije jednostrano uračunati bilo koje svoje
potraživanje koje proizlazi iz ili u vezi s ugovorom protiv potraživanja druge strane bez prethodnog
pismenog pristanka druge strane.
- Višom silom smatramo sve nepredvidive okolnosti izvan naše
kontrole, posebice prirodne katastrofe, embargo, štrajkove (uključujući planirane
štrajkove), rat, epidemije i kibernetske napade (kao što je DDoS). Neispunjenje obveze zbog
više sile ne predstavlja bitnu povredu ugovora.
- Ugovor predstavlja naš cjelokupni sporazum u pogledu njegovog
predmeta i zamjenjuje sve prethodne ugovore u vezi s predmetom ugovora.
objavljeno 16.11.2023